Main » 2009»Kasım»7 » Microsoft Dynamics CRM 4.0 Enterprise ve Professional Edition
Microsoft Dynamics CRM 4.0 Enterprise ve Professional Edition
21:28:00
Microsoft
Dynamics CRM 4.0 müşteriniz ile gerçekleştirdiğiniz ilk görüşmeden, satış
sonrası hizmetlerine kadar tüm iş süreçlerinizi yönetmenizi ve farklı açılardan
her detayı görebilmenizi sağlayacak tam entegre Müşteri ilişkileri Yönetimi
çözümüdür.
Firmanızın satış, pazarlama ve servis süreçlerini
etkinleştirmek için, Microsoft Office Outlook ile entegre çalışan Microsoft
Dynamics CRM, günlük işlemlerinizde sürekli ve ölçülebilir iyileştirmeler
yapmanız için hızlı, esnek ve uygun bütçeli bir araçtır.
Pazarlama:
Müşterileriniz hakkında net bilgiler edinin...Daha doğru ve etkili pazarlama
yatırımları yapın... Müşterilerinizi, haklarında elde ettiğiniz bilgiler
ile, farklı ilgi gruplarına ayrıştırarak, her bir gruba özel süreçler
tasarlayarak pazarlamanızı daha etkin hale getirebilirsin. Süreçlerinizi
Microsoft Dynamics CRM 4.0 içinde tasarlamak ve istediğiniz kontrolleri
tanımlamak çok kolay. Pazarlama uzmanlarınız Microsoft Dynamics CRM, ile
• Müşteri Segmentasyonu • Kampanya Planlama ve Yürütme • Veri
Toplama ve Güncelleme • Raporlama ve Analiz • Bilgi Paylaşımı konularında
aradıkları çözüme kavuşacaklardır.
Satış : Daha fazla müşteri
adayına ulaşın ve satışlarınızı artırın Müşterileriniz ve adaylarınız
ile ilgili tüm bilgilere online ya da offline ulaşarak, satış fırsatlarını daha
hızlı ortaya çıkarın. İstediğiniz bilgiye anında ulaşarak, satış sürecinizi
hızlandırın ve daha fazla satış yapma şansı yakalayın. Microsoft Dynamics CRM
size :
• Aday ve fırsat yönetiminde • Müşteri ve Kontak
Yönetiminde • Bölge Yönetiminde • Tahmin ve Bütçe Hazırlamada • Mobil
Cihazlar ile Online ve Offline Bilgi Erişiminde • Ürün Katalogları, Fiyat
Listeleri ve Anlaşmalara Erişimde benzersiz kolaylıklar sunarak, daha fazla
satış yapmanız için gerekli her türlü aracı sağlar.
Servis:
Müşterilerinize daha fazla değer sunun Müşterilerinizden gelen satış
sonrası servis taleplerine daha hızlı cevap verin. Microsoft Dynamics CRM,
servis organizasyonunun sorunları daha rahat görüp analiz etmesini sağlar. Artan
öngörünüz ile müşterilerinize doğru çözümleri sunarak kısa ve uzun vadede
müşteri memnuniyetini dolayısı ile karlılığınızı arttırmanızı sağlar. Microsoft
Dynamics CRM ile
• Müşteri ve Kontak Yönetimi • Şikayet ve İstek
Yönetimi • Ürün ve Anlaşma Yönetimi • Bilgi Bankası Yönetimi • Servis
Çizelgeleme • Ekipler ve Departmanlar Arası İş Akışı Yönetimi • Servis ile
İlgili Raporlama ve Analizler
Sizin Çalıştığınız Gibi
Çalışır Uyarlanabilir kullanıcı arayüzü, tasarım sihirbazları ve
Microsoft Office ve Microsoft Outlook ile entegre çalışan ekranları ile
Microsoft Dynamics CRM, sizin çalıştığınız gibi çalışır.
• Hemen
kullanmaya başlayın Microsoft Office Outlook 2007 ekranları ile çalışanlarınıza
yeni biruygulama eğitimi verme ihtiyacı bile duymadan, müşteri ilişikilerinizi
Microsoft Dynamics CRM ile yönetmeye başlayabilirsiniz. • Çalışanlarınızı
Güçlendirin Çalışanlarınızın ihtiyaç duydukları iş akış süreçlerini ve raporları
kendi başlarına, herhangi bir teknik destek ihtiyacı duymadan kolaylıkla
tasarlamalarını sağlayarak, çalışanlarınızın elini kuvvetlendirin. • Sonuca
ulaşın İhtiyaç duydukları bilgiye kolaylıkla ulaşan çalışanlarınızın, Microsoft
Dynamics CRM içindeki gelişmiş planlama, bütçeleme ve online/offline raporlar
yardımıyla alacakları daha doğru kararlar, zamanınızı, bütçenizi ve diğer
kaynaklarınızı en etkin şekilde kullanmanızı ve istediğiniz sonuca ulaşmanızı
sağlacaklar.
Teknolojinin Tüm İmkanlarını Sunar Microsoft
Dynamics CRM mevcut iş ihtiyaçlarınıza ve ileride yaşayacağınız değişikliklere
uyum sağlamak için gerekli tüm teknolojiye sahiptir.. • Operasyonel
verimlilik Tek bir kurulum ile birden fazla şirket desteklenerek, kurulum ve
destek maliyeti azaltılmış, donanımdan daha etkin yararlanma fırsatı
yakalanmıştır. • Farklı Lisanslama İmkanları Lisans istenirse satın
alınarak, istenirse kiralanarak kullanılabilir. • Ölçeklenebilirlik ve
performans Kümeleme (Clustering) ve Yük Dengeleme(Load Balancing) özellikleri
ile her ölçekteki firmada yüksek performans ile çalışır..
Enterprise ile
Professional arasındaki Lisans farkı • Microsoft Dynamics CRM 4.0
Professional kullanıcı sınırı olmadan, sunucu başına tek şirket kurulumu
yapılabilen lisanslama türüdür. • Microsoft Dynamics CRM 4.0 Enterprise
kullanıcı sınırı olmadan, sunucu üzerinde birden fazla şirket kurulumunun
desteklenebileceği lisanslama türüdür.
Desteklenen
Diller Microsoft Dynamics CRM 4.0 aynı kurulumda birden fazla dil ile
çalışmayı destekler. Farklı dil tercihi olan kullanıcılar, aynı kurulum üzerinde
farklı dillerde çalışabilirler. Türkçe’den başka desteklenen diğer diller
şunlardır : Almanca, Çekce, Çince, Fince, Fransızca, Flemenkçe, İngilizce,
İspanyolca, İsveçce, İtalyanca, Japonca, Macarca, Norveçce, Polonyaca,
Rortekizce, Rusça ve Yunanca.
Entegreli ve Uyumlu Çalıştığı
Yazılımlar Microsoft Dynamics CRM diğer Microsoft ürün ve teknolojileri
ile entegre çalışır. Özellikle 2007 Microsoft Office System, Microsoft Office
SharePoint Server 2007, ve Windows Vista bu ürün ve teknolojilerden en önemli
olanlarıdır.